söndag 29 november 2015

En stökig första advent

Idag vaknade jag och kände att det inte är såhär jag vill att mitt hem ska se ut första advent. Orkade jag göra något åt det? Nej. Billy har sovit dåligt de senaste nätterna och då har jag också sovit dåligt, såklart. Här hemma är det väldigt stökigt men adventsljusstaken var i alla fall i ordning och stod framme så vid frukost tände vi första ljuset. Lite senare kom en kompis förbi och vi fikade med glögg och lussekatter som jag bakade för några dagar sen. När denna specifika vän är med vet man aldrig vad hon kommer sticka åt Billy så vips satt han där med en bulle i mun. Det var nog det godaste han ätit någonsin, så jag hade inte hjärta att ta ifrån honom den.

Jag får be om ursäkt för dessa dåliga bilder. Jag vill verkligen kunna lägga upp skarpa, mysiga och tillrättalagda bloggbilder men nu är det ju såhär min verklighet ser ut. Stökigt och suddigt? Nåväl, Billy är ju söt i alla fall.
/Emma

Julpyjamas från Lindex och julstrumpor från H&M.

Tomteluva från Kappahl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar