måndag 8 oktober 2012

Fina julklappar

Jag älskar att slå in julklappar och i år tänker jag mig att mina julklappar ska se riktigt fina och gammeldagsa ut. Ska använda mig av brunt papper (både helbrunt och ett brunt med tomtar jag såg i Ikeas julkollektion), snöre, rött band, egengjorda ettiketter i form av röda hjärtan, polkagrisstänger och lackstämplar. Hittade en bra guide här med enkla tips om hur man får till snygga lackstämplar. Tror det kommer göra sig himla fint under granen.

Dessa bilder har jag hittat på Tumblr och inspirerats av! Tycker det är otroligt fint att knyta fast en polkagrisstång i snöret.






/Emma

2 kommentarer:

  1. Det är så galet fint! Jag funderar också på att slå in årets paket så där :)

    SvaraRadera
  2. Snygg inspiration! Jag älskar gammeldags stuk på paketen :)

    Ja, jag har också förväntningar och hoppas såklart det blir någon bra kock nu! :)

    SvaraRadera